Умови обміну та повернення товару
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача" покупці мають право протягом 14 днів з моменту покупки здійснити обмін або повернення непродовольчих товарів, отриманих у магазині Pm-market, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Товари, що НЕ підлягають обміну/поверненню
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну чи поверненню, якщо:
- Втрачено чек (накладну), виданий споживачеві при купівлі;
- Товар вже був у вжитку і має подряпини, сколи чи потертості;
- Пошкоджено або відсутнє упакування товару;
- Товар відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню.
До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню, належать такі групи товарів:
- Парфумерно-косметична продукція;
- Одноразові матеріали; продукти особистого використання (пензлі, набори пензлів, спонжі);
- Товари в аерозольній упаковці;
- Аксесуари для волосся;
- Засоби для догляду за обличчям та тілом.
Обов'язково перевіряйте посилку при отриманні у відділенні Нової Пошти на цілісність упаковки, збереження та наявність усіх позицій згідно з чеком.
У разі відсутності в посилці товарів згідно з чеком відразу на відділенні Нової Пошти, зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення. Менеджер узгодить подальші дії.
У разі пошкодження посилки та товару у ній при пересиланні обов'язково відразу на відділенні Нової пошти складіть акт-претензію та повідомте про пошкодження посилки менеджерам на гарячу лінію магазину.
Забираючи товар з відділення Нової Пошти, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання обов'язково перевіряти замовлення при отриманні. У іншому випадку інтернет магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки.
Як зробити обмін/повернення товару?
При обмін/повернення товару через Нову Пошту:
- Повідомте менеджеру про необхідність виконати обмін/повернення та причину;
- Надішліть товар Новою Поштою на дані, які надасть менеджер магазину. Вартість відправки оплачує покупець, за винятком ситуацій, коли виявлено заводський брак та інші недоліки з вини працівників складу/менеджерів;
- Менеджери отримають ваше повернення/обмін та перевірять посилку на відповідність правилам обміну та повернення;
- За потреби обміну, співробітники складу відправляють відповідний товар за вашими даними. За необхідності повернення коштів, менеджер робить запит до бухгалтерії. Повернення коштів проводиться протягом 3х робочих днів.
Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються покупцем, крім заводського браку чи помилок складу.
ВАЖЛИВО! Всі виробники залишають за собою право в будь-який момент, без обов'язкового повідомлення, вносити зміни в комплектацію, дизайн упаковки та характеристики, що не погіршують якість товару.